torsdag 2. mars 2017

Prosjekt 6 - Hotell Epoken

Prosjektet hotell epoken gikk ut på at alle i klassen hadde kjøpt et gammelt slott i Alpene i Frankrike. Som vi da skulle gjøre om til et hotell med forskjellige stilepoker i hver etasje. Vi ble tildelt ulike stilepoker som vi skulle velge mellom, også kalte vi hotellet ''Epoken''. Så den stilepoken vi valgte skulle vi innrede hotellrommet i, altså den stilepoken.

Jeg valgte amerikansk Funksjonalisme fordi jeg ikke viste så mye om den og jeg ville prøve å utfordre meg selv litt. Etterhvert som jeg leste meg opp til denne stilepoken så fant jeg ut at Frank Lloyd Wright var veldig kjent på den tiden. Derfor valgte jeg å inspirere meg til hvordan han innredet og bygde bygningene sine. Jeg brukte også en del av hans møbler i hotellrommet.

Jeg synes denne oppgaven var veldig spennende og jeg lærte veldig mye om den tidsepoken jeg valgte. Dette var jo noe nytt som vi ikke hadde gjort før så jeg likte oppgaven veldig godt og jeg er veldig fornøyd med hvordan resultatet ble til slutt.

Her kommer det litt møbler og inspirasjons til belysning og moodboard.

.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar