torsdag 2. mars 2017

Prosjekt 5 - Bad og Velvære

Prosjektet bad og velvære gikk ut på at vi skulle innrede et baderom for et eldre par. Kvinnen var dårlig til bens og ville trenge en rullestol om noen år. Derfor måtte vi tilpasse baderommet for rullestolbrukere. Dette paret her var interessert i antikken og de ønsket seg derfor at badet skulle innredes mest mulig i den stilen. Det var også et ønske om at badet skulle ha en liten avdeling med velvære og trenings muligheter. 

Jeg synes oppgaven var litt vanskelig å jobbe med siden jeg ikke fant noen møbler tilpasset den stilen. Så derfor stoppet det litt for meg når jeg jeg jobbet med denne oppgaven. Ellers synes jeg det var en interessant oppgave og jeg lærte mye om det å tilpasse et baderom til en rullestolbruker. 

Her er moodboard jeg lagde som skal vise hvordan stemningen skulle være. :)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar