onsdag 15. mars 2017

Bollebaking og tegning av kjøkken!!

Idag startet vi med å bake boller for kundene (egentlig til oss selv). Vi fikk en handleliste og fikk beskjed om å kjøpe inn varene til bollebakingen. Både jeg å Stine synes dette var en kjempefin start på dagen og vi koste oss veldig. De ble kjempefine og smakte kjempegodt, og det syntes alle de andre i hele butikken også. Etter at bollene var ferdige og vi hadde spist oss gode og mette så besøkte vi en butikk som heter Norengros som selger alt til kontor og diverse. Etter det begynte vi å tegne på Winner å jeg tegnet et annet kjøkken som jeg ikke har vist her. Så det var det jeg rakk å gjøre i dag men jeg storkoste meg og jeg synes at det er veldig spennende å være hos Drømmekjøkken. Her kommer noen bilder fra idag.




 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar