mandag 13. mars 2017

Praksisplass hos Drømmekjøkken og oppe og nede i Hamar

Da er første dagen hos Drømmekjøkken vell utført. Jeg synes det gikk over alle forventninger og jeg likte meg godt hos dem. Det første vi gjorde var å bli litt bedre kjent med hverandre og litt info om hva som kom til å skje utover i uka. Etter at hun hadde vist oss rundt i hele butikken fikk vi noen oppgaver som vi enten skulle gjøre sammen eller alene. Vi fikk i oppgave å planlegge to utstillinger som skulle være i butikken. Det var egentlig bare å velge å frake i ulike materialer og kataloger. Jeg og Stine ble litt overrasket over denne oppgaven men vi nølte ikke et sekund og startet med en gang. Jeg er veldig glad for at vi får ordentlige oppgaver å gjøre og lærer litt av det vi holder på med. Her er det bilde av det vi valgte av fargen på fronten, fliser og benkeplate på kjøkkenet. Stine tok det andre kjøkkenet så jeg har ikke bilde av hvordan det ble. Jeg har også bilde av det kjøkkenet som skulle byttes ut.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar