onsdag 15. mars 2017

Kjøkken innredning og interiør kataloger!!

På tirsdagen så jobbet vi med en utstilling som skulle fornyes, da fikk vi lov til å nesten gjøre hva vi ville. Det eneste som vi måtte tenkte på var å lage noe som ikke var i butikken fra før av og at vi måtte tenke på fargevalget i forhold til de andre utstillingene. Jeg synes det er kjempegøy å jobbe med kjøkken og jeg er veldig interessert i det fag området. Broren til Guro som er sjefen for butikken hjelper henne litt inni mellom i butikken så han introduserte oss for tegneprogrammet Winner. Han hadde et kjøkken som han skulle designe. Etter hvert så fikk vi lov til å prøve og tegne og han lærte oss det grunnlegende for hvordan man bruker Winner. Jeg likte dette programmet veldig godt, spesielt det at det ikke tok så lang tid å tegne opp et kjøkken. Etter lunsj så fikk vi besøk av et firma som heter Franke. De snakket om sine vasker og benkeplater, de fortalte også litt om det praktiske rundt varene. De hadde noe nytt som de skulle fortelle om og vise for oss også. Jeg fikk ikke med meg hele framlegget fordi jeg skulle til en annen bedrift som heter Oppe og Nede i Hamar. Der ble jeg introdusert for bedriften og hva de gjør og selger. Etter hvert så fikk jeg noen kataloger som jeg fikk lov å bla i. Jeg synes det var koselig hos dem og det virket som at de trivdes i jobben sin. Her kommer noen bilder fra Drømmekjøkken og Opp og Nede. 


  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar