fredag 2. juni 2017

Prosjekt 9 - Hytte på Gåsbu

Vi har fått i oppgave å innrede en hytte til en familie som ønsket et helhetlig forslag til hva de skulle gjøre med hytten. Siden de ønsket seg bare to forslag så delte vi oss i to grupper, hvor hver gruppe bestemte seg i mellom hva de skulle innrede. Jeg og Stine bestemte at vi skulle ta soverommet og baderommet. Så Stine tok soverommet og jeg tok baderommet. Kunden ønsket seg en dusj, vask, oppbevaring og et jets toalett. Jeg bestemte meg for å ta bort det eksisterende baderommet og bruke det som en del av soverommet. Istedenfor plasserte jeg baderommet der hvor det nåværende soverommet som er nærmest inngangsdøren. Jeg er veldig fornøyd med hvordan baderommet ble til slutt. Det eneste er at vis jeg fikk mere tid ville jeg valgte en annen vask og forandret oppbevaringen litt. Ellers er jeg veldig fornøyd med valg av farger og materialer. Når det kommer til hvordan gruppa har gått så synes jeg at Stine og jeg har samarbeidet veldig fint sammen og at det fungerte veldig bra. Her kommer noen bilder fra presentasjonen jeg hadde for kunden.      










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar